بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نشان "با افتخار ساخت ایران" را دریافت کنید

تیرماه سال گذشته بود که حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در نشست دست اندرکاران مد و لباس کشور که با حضور فعالان حوزه مد و لباس در بخش‌های مختلف برگزار شد، اعلام کرد: باید بتوانیم نشان با افتخار ساخت ایران را عملیاتی و اجرایی کنیم؛ تلاش می‌کنیم با مجموعه هفت هشتاد کمپین و پویش آری به محصول ایرانی را آغاز کنیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در آن دیدار از عملیاتی شدن نشان شیما در سراسر کشور در سال 95 خبر داد و اظهار داشت هر ایرانی که بخواهد محصول ایرانی را استفاده کند باید در اختیارش قرار بدهیم و این مهم را باید در سه سال آینده مورد بهره برداری قرار دهیم. بازار صد هزار میلیاردی پوشاک ایران باید در اختیار ایرانی‌ها قرار بگیرد. باید برای تحقق ظرفیت‌های ایرانی در عرصه پوشاک گام برداریم.

اما روز گذشته خبری مبنی بر شروع فعالیت کمیسیون اعطای نشان با افتخار ساخت ایران در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شد که نشان از تحقق این وعده در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشت.

از این پس تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranmode.com برای دریافت نشان "با افتخار ساخت ایران" اقدام کنند.

نشان با افتخار ساخت ایران با هدف فرهنگ سازی و تبلیغ و ترویج کالای با کیفیت ایرانی به تولیدکنندگان و طراحان توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس و همکاری اتحادیه‌های ذیربط و تخصصی ایرانی ارائه می‌شود.

این در حالی است که متقاضیانی که پیش از این نیز برای ثبت نام اقدام کرده بودند، می‌توانند برای دریافت نشان خود به بنیاد ملی مد و لباس مراجعه کنند.

مراکزی که موفق به دریافت این نشان می‌شوند از طریق سایت ایرانمد و سایر روش‌های اطلاع رسانی به آگاهی هموطنان عزیز خواهد رسید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده