بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چالش تغییر ویترین‌ها در چرم فروشی‌های پایتخت / خروج از رکود شش ماهه و رونق مد چرمی

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: صنعت چرم چند هزار ساله در ایران بیشتر در فصل سرد سال رونق دارد، هر چند طی سال‌های اخیر و به دلیل آنکه قیمت‌های جهانی در بازار پوست و چرم افت کرده و این جنس پوشیدنی بیشتر به عنوان کیف و کفش و کمربند مورد استفاده قرار می‌گیرد، این پوشاک تا حدودی بازار خود را از دست داده است.

لباس چرمی,چرم فروشی,مد چرمی

هرچند که هنوز هم اخباری از کاهش 50 درصدی صادرات این اقلام به لحاظ ارزش در سال‌‌های اخیر منتشر می‌شود اما هنوز هم چرم، طرفداران خاص خود را دارد و بازار تقاضای بزرگی در کشور، پیرو مدهای چرمی هستند.

اگر این روزها سری به بازار چرم پایتخت در حوالی میدان فردوسی بزنید شاهد خواهید بود که چالش تغییر ویترین‌ها در چرم فروشی‌های تهران موج می‌زند و افق‌های رشد اقتصادی و خوش پوشی دراین عرصه روشن به نظر می‌رسد.

پوشاک چرمی طی سال‌های اخیر با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بوده است اما فروش قابل قبول این محصول می تواند دریچه امید را به سوی کارگران کارخانجات و کارگاه‌های چرم باز می‌کند.

 چرم همواره به عنوان یک کالای لوکس و قیمتی شناخته شده است و بسیاری اذعان دارند که باید نسبت به پوشاک دیگر قیمت معقول تری داشته باشد اما بد نیست بدانید این پوشیدنی لوکس و لاکچری با قیمت های خوبی اینروزها در حال عرضه است.

بیشتر فروشگاه های چرم با تخفیف های چند درصدی نسبت به ماه های گذشته کالاهای خود را به فروش می رسانند و شاید در چنین شرایطی بتوان به تخفیف به عنوان یک مزیت ثانویه پس از عرضه با قیمت‌های بهتر و پایین تر دل بست.

چرم همدان، پارس‌آباد مغان، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و قم جزو چرم‌های فاخر و با کیفیت ایران هستند و تغییر فصل می‌تواند فرصت خوبی برای کارخانه‌های چرم‌سازی و تولید محصولات چرمین فراهم کرده تا در رقابت با کشورهایی نظیر ایتالیا، چین و غیره عرض اندام کنند هر چند که نبود کشتار صنعتی و بهداشتی دام، نبود سیستم پرورش مکانیزه دام‌پروری، فقدان ماشین آلات تهیه و تولید محصولات چرمی، ابزار آلات دوخت صنعتی محصولات چرمی و عدم حمایت از تولید کنندگان صنایع چرم‌سازی و دباغان خطرهایی است که همواره بازار داخلی را تهدید کرده و باید از هم اکنون چاره ای برای رفع مشکلات تا رسیدن به افق‌های پیش رو اندیشید.

امید است با رونق بازار مد ولباس چرمی در کشورمان، شاهد افزایش خرید مردم و صادرات به دیگر کشورها باشیم که البته تولید جنس با کیفیت و در نظر گرفتن بازار رقابتی در مقابل دیگر کشورها، هر گونه رشد و شکوفایی را به دنبال دارد.

وبلاگ اخبار مد و لباس - jml

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده