مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تورق تاریخ ایران در یک مسابقه طراحی لباس

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: در فراخوان این مسابقه آمده است: طراحی لباس با پیشینه چند هزار ساله، از جمله هنرهای قابل تامل و بررسی است که با پرداختن به تاریخ آن علاوه بر شناخت فرهنگ کشورمان، بر آنیم غنای بیشتری به فعالیت های هنری بخشیده تا شاهد اتصال و انطباق بیشتری با فرهنگ پیشینیان این مرز و بوم باشیم.

طراحی لباس

با همین رویکرد "مسابقه بزرگ طراحی لباس و تاریخ" شکل گرفته است به این امید که راهی باشد برای شناساندن هر چه بهتر فرهنگ ایران زمین. 

هنرمندان می توانند با الهام از ادوار تاریخی ایران، به طراحی لباس پرداخته و تصویر آثار خود را هماهنگ با جدول زمان بندی به دبیر مسابقه ارایه نمایند.

مسابقه طراحی لباس در سه بخش طراحی و تصویر سازی، مانتو اجتماع و مانتو مجلسی داوری شده که پس از اعلام نتایج، نفرات برتر هر دوره در مجله معمار و مد امروز معرفی می‌شود. 

دوره های تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانیان، ساسانیان، صفاریان، سلجوقیان، صفویه، قاجاریه، پهلوی و جمهوری اسلامی ایران برای این مسابقه در نظر گرفته شده است و علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه نهایی آثار خود را مرتبط با دوره های مذکور تا تاریخ ۳۰ شهریور ۹۶ ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه می‌توانید طرح و یا عکس مانتو اجرا شده خود را همراه با رزومه و توضیح اثر به تلگرام DrSTYLE ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۹۱۰۱۸۶۰۰۷۴تماس حاصل نمایند.

وبلاگ اخبار مد و لباس - jml

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده